01 februarie 2014

Sunt vinovat

Sunt vinovat de mult prea multă viață...
Căci am iubit speranța mai mult decât ai vrut.
Dar ce contează dacă în moartea-mi n-am putut
să văd că m-ai făcut mai singur decât sunt...
și m-ai lăsat să sper, și m-ai lăsat în gheață,
arzând fără să vreau și ultima-mi suflare.

Sunt vinovat căci doar iubesc prea mult...
Eu nu am vrut nicicând să frâng aripi de înger
Am vrut să-ți zbor alături, să ne-ndreptăm spre cer.
Nu m-ai crezut și, iată, cum pui în calea noastră
tăcerea unei clipe și moartea unui suflet
confuz, căci a crezut că-n noapte i-ai surâs.

Sunt vinovat căci am crezut în fericire...
Sunt vinovat căci am iubit mai mult decât ai vrut...
Mi-a mai rămas tăcerea... e tot ce am avut
de la-nceput.


Sunt vinovat căci am sperat prea mult...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu