08 martie 2014

*Postmortem - către mine

îţi spun de dincolo de timp că timpul nu te-aşteaptă...
Nici eu nu te aştept, copil bătrân ce-ţi plângi tăcerea moartă
când vrei să fii mai viu ca viaţa însăşi.

îţi spun că vei vedea eternitatea cum piere-n faţa ta.
Să ştii că am văzut-o-n ochii tăi, ţărâna gustă din ai mei,
ascultă-mă şi-alege-ţi fericirea în fiece moment.

îţi spun că viaţa îţi surâde dar eşti prea orb ca să o guşti.
Să ştii c-aşa făcui şi eu, nu fă greşeala mea de-a o privi în şoaptă....
priveşte cerul şi fă-ţi din el un zâmbet.

Nu regreta că am pierit, căci fără mine eşti mai viu...
Eram prea greu şi-ţi apăsam pe creştet povara unui mort printre cei vii.
Avântă-n ceruri suflet, nicicând tu nu uita

că singura ta viaţă e doar prin moartea mea.


-sky's the limit-




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu