03 februarie 2012

Stropi de soare


Tăcerea de-afară, în stropii de ceară,
Topiţi cu durere în miez de plăcere
Se stinge în noapte, când tu mai departe
Mă laşi să aştept în ultimul cer
şi aş vrea să rup toate, să le duc departe
Să strig efemerele şoapte uitate
Să scriu într-un strop de soare scăpat
O poveste întreagă a unui om neiertat.

E ceaţă pe dealul în care uitam
De serile-n vară, în corzi de chitară
O turlă pierdută, în piscuri de fum
Mă priveşte sarcastic, mi-a spus, am tăcut.
Ce-ar fi dacă totul, trecutul iertat
S-ar intoarce şi umbra mi-ar fura pe la spate,
şi ultimii stropi de soare furat
De un zâmbet ars pe care-n vis l-am purtat?


Nu, nu, nu, nu, nu vreau să te pierd
Nu, nu, nu, nu, nu stropi de soare aştept.

Pe cărările lumii, încet noi păşeam,
Mai ştii oare tu câte vise-am făcut?
însă toate în lacrimi, în nori de albastru
Tăceri s-au prefăcut
Stropi de soare le-au avut...

Nu, nu, nu, nu, nu vreau să te pierd
Nu, nu, nu, nu, nu stropi de soare aştept.

3 comentarii: