18 septembrie 2011

Eu, Frunză, cad.

                                                                                           I
                                                                                         Eu
                                                                                       Văd
                                                                                     Uitat
                                                                                Cum Tu
                                                                             Te pierzi
                                                                 Încet în frunzele
                                                       Ce mor, Pe soclul ars
                                              În cimitirul sufletului meu.
                                    E toamnă şi rugină mă curprinde
                                în ochii tăi ce mă-nchideai mereu
                           şi mă lăsam atunci pierdut în dânşii
                        Ca un damnat ce îşi iubea călăul său.
                     E roşu lacrima din cer ce picura venin
                   Pe frunzele ce cad făr’ca vreun gând
                   Să mă eternizeze estompat visând
                    La ce nebunii doară mai visează
                     Si vază doar cum mă tot duc
                         Ce vrei tu toamnă ?
                                      S
                                    ă
                                  u
                                i
                            ţ
                       i
                 Trecut

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu